zaterdag 12 juni 2021

Het middelbaar

Ik heb niet zo heel veel zin in het middelbaar, want dan begint alles weer opnieuw en dan ben ik weer de kleinste van heel de school.  Maar het is ook goed want dat betekent dat ik al in de helft zit van het school, nog zes jaar nu. Het is moeilijk om een school te kiezen. Eerst ging ik naar de Frère’s of naar Stamina. Ik probeerde me in te schrijven, maar voor Stamina kwam ik op de wachtlijst op de 21e plaats. Mijn mama had het formulier nochtans binnen de 3 minuten doorgestuurd. Pech dus. Alhoewel ik ook niet zeker wist dat ik naar Stamina wou. Er was geen enkele open deur dag door Corona en de virtuele rondleidingen zijn toch anders. Toen heb ik me in de Frère’s voor de STEM richting ingeschreven. Ik ga in juli toch nog eens gaan kijken naar de school, ik ga ook nog eens gaan kijken in het LTI. Het LTI is een landbouw school in Oedelem. Als ik naar daar ga dan ga ik de richting Agro & Bio. Als ik naar de Frère’s ga, dan doe ik als richting STEM. In de Frère’s is er ook een klas band per klas is er een band daar wil ik dan heel graag aan meedoen, want ik speel graag muziek. Als ik naar de Frère’s ga dan ga ik elke dag met de fiets gaan, maar bij het LTI gaat dat niet echt, want dat is wat verder. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een school ga vinden die ik super leuk ga vinden.  

Orjan
klas 6