zaterdag 12 juni 2021

Reizen

Ik zal bijna heel de zomervakantie op reis zijn. Heel juli ben ik in het buitenland. Ik ga misschien naar Duitsland maar ik ga wel naar Portugal en twee keer naar Italië en naar Frankrijk.
Als ik naar Duitsland ga dan gaan mijn papa en ik naar een vriend van hem die in de Trium werkte. In Portugal gaan we naar Porto en overnachten bij een vriend van mijn papa in Lissabon. Dan gaan we van Lissabon naar Italië. In Lazio zijn mijn nicht en tante. We hebben ze al drie jaar niet meer gezien. Dan blijven we daar twee weken en dan gaan we weer terug naar België.
Ik blijf dan twee dagen in België en dan ga ik met mij mama naar Italië. We gaan dan met de auto naar Italië. We blijven daar dan twee weken. We gaan een huisje huren in de bergen en zicht op zee en een zwembad. We keren dan terug. Dan gaan we naar Frankrijk. We gaan met heel de familie. We verblijven daar in een Chateau en dan keren we terug. 

Christian
klas 6