zaterdag 12 juni 2021

Nieuwe school

Het begin van een nieuw hoofdstuk in het middelbaar. Nu zijn wij de grootste in de school volgend jaar komt daar verandering in. Wij zijn volgend jaar weer de kleinste zoals in het eerste leerjaar. Maar nu is het  eerste middelbaar.
Ik start in het middelbaar in VTI de Bouverie. VTI Brugge heeft twee campussen  VTI zandstraat en VTI Bouverie.  Waarom ik niet voor VTI Zandstraat heb gekozen is omdat die school meer gericht is op bouw en hout bewerking. Ik ben daar niet zo voor. Ik ben meer voor aan auto’s.  In VTI Bouverie leer je voor  techniek van auto’s. Ik vind dat persoonlijk het leukst.
Het is ook leuker dat je met iemand die je kent naar een school kan gaan. Want er zijn veel kinderen die nog niemand kennen. Maar ik ga wel al iemand kennen en dat is meneer Wadde. 

Squanto
klas 6