zaterdag 12 juni 2021

Mijn laatste blog

Het is nu mijn laatste blog van mijn lager onderwijs. Dat voelt een beetje raar.
Ik vind blogs maken niet zo simpel. En de laatste moet op en top zijn.
Het is zo de laatste keer dat ik hier aan de computer zit te typen, dan op delen drukken en dan op Wim zijn naam druk. 
Besef dat even we zitten hier aan onze laatste blog te werken.  Ik vind dat raar ofzo dat ik volgend schooljaar niet meer naar de computer moet gaan en office opzoeken. Dat we geen nieuw Word document moeten openen, en moeten delen met wim. Ik vind dat heel raar.
Ik besef bat het schooljaar bijna gedaan is en dat dit nu mijn laatste blog is. Dat is even slikken.
Ik ben zo blij dat ik hier ben gekomen, dat ik hier veel vrienden heb gemaakt, soms liep het niet zo goed als andere keren, maar ik ben blij heel blij zelfs in deze klas. Ik hoop dat we elkaar nog gaan zien. Maar zowiso blijf ik contact houden. 

Elisabeth
klas 6