woensdag 16 oktober 2013

Lilly

Lilly is mijn lieve grasparkiet. Ze is super want ik kan al van alles met haar doen, zoals zoentjes geven tandjes poetsen, aaien en nog veel meer. Ze is groen met geel en zwart. Ze is soms nog wat wild om dat ze nog maar 1 maand en 2 weken is. Ik moet er elke dag minstens een half uur mee bezig zijn, ander kan ik er geen weg mee. Dat is moeilijk te combineren met mijn werk voor school. Als ik mijn huiswerk maak dan zit ze op mijn schouder. Ze kruipt dan langs mijn haar naar boven, dat kriebelt. Maar het is tof. Dan zegt mijn mama:"Ga je beestjes pakken". We moeten ook haar vlerken afsnijden anders vliegt ze heldentijd weg. Ik heb er al super veel mee bezig geweest. Ze was moeilijk om haar tam te krijgen, daar ging veel tijd in. We hebben ook nog een andere vogel, Punky. Ze zijn nu niet meer van elkaar te scheiden. Ze is gewoon super. Ik hou super veel van haar. Ik zou niet meer zonder haar kunnen.

Luna
klas 6