dinsdag 8 oktober 2013

De zoo

We zijn vrijdag op schoolreis naar de zoo van Antwerpen geweest. We moesten een project maken over een dier dat daar leeft. Dennis en ik hebben een project over de stokstaartjes gemaakt. Vrijdag toen we naar de zoo gingen moesten we om 08.45 in het station zijn. Ik mocht, omdat we geen brood meer hadden, in het station in de Exki broodjes gaan kopen. We zaten in het heen gaan in de eerste klas in de trein. De trein zat heel vol. Toen we in de zoo van Antwerpen aankwamen, mochten we in groepjes van minstens 4 in de zoo gaan rondlopen. Ik zat met Dennis, Robbe, Wiebe en Maxim in een groepje.We zijn naar veel verschillende dieren gaan kijken en dan kregen we nog een ijsje.
Ik vond het ijsje niet zo lekker. Het was de eerste keer dat ik een cola-ijsje heb gegeten. Dan zijn we weer op de trein gestapt, dit keer in klas 2. In klas 2 was het bijna helemaal hetzelfde als in klas 1. En toen we aankwamen in het station van Brugge, moest ik nog maar een kilometer of vier met de fiets en was ik thuis.

Lars
klas 6