zaterdag 5 oktober 2013

Het middelbaar

Ik heb nu al een maand en een week in het middelbaar gezeten in het VTI Boeverie. Ik heb nu ook mijn maandelijks rapport gekregen. En boven mijn verwachtingen had ik 82,2%. Ik ben superblij. Mijn ouders ook. De lat ligt nu een stuk hoger, ik moet nu veel studeren en de toetsen zijn zwaar. Het was wel een lastige maand. Maar nu ik zie dat er al zo'n stuk gepasseerd is, kijk ik met volle moed de rest van het schooljaar tegemoet. De eerste week was het toch wel moeilijk. Ik had geen vrienden en de school is veel groter. Er zitten ongeveer 1100 leerlingen en om het lesuur moeten we veranderen van klas en hebben we een andere leerkracht. Nu ben ik het al gewoon, ik heb nu meer vrienden. Er zijn middagactiviteiten zoals hockey, tafeltennis en elke donderdagmiddag kan je spelletjes op de computers spelen. Er is wel elke dag iets te doen.
O ja, ik ben ook weer Belgisch kampioen in dubbel geworden.

Ward
(graduate 2012-2013)