dinsdag 19 oktober 2010

School

Op school leer je veel. Je leert rekenen, taal en Frans. En dat vind ik wel leuk want dan kan ik een keer naar Frankrijk. Maar het leukste dat ik zou vinden is naar Engeland gaan. Want ik kan al goed Engels. We zingen veel Engelse liedjes.
Op school turnen we soms. Dat vind ik leuk want we doen veel leuke dingen. Zoals tikspelletjes en loopspelletjes. Soms krijgen we gitaarles en spelen we op de andere instrumenten. Livio en ik voetballen soms en we gaan we samen wave-boarden. Op school doen we ook schoolmusicals met heel de school. We houden elke vrijdag forum, dan doet elke klas iets. We mogen ook op de computer voor topografie en zinsleer en TC-spelling. We maken ook projecten, het 5de moet elke keer een vraag doen zoals wat zijn Kanaaleilanden. Het 6de doet langere projecten van soms wel 10 dia’s.

Giovanni
klas 5