dinsdag 19 oktober 2010

De klas van Wim


Ik zit in het zesde leerjaar op de school "Onze Bijenkorf". Met Wim als mijn leraar. Ik heb de tofste klas ooit. En er zitten ook maar 7 kinderen in de klas. Die heten Sara- Lisa, Livio, Habiba, Emil, Giovanni en Arno.
Sara- Lisa: heel slim en aardig meisje ze kan met iedereen overeen komen.
Livio: ook heel aardig.
Emil: weet echt alles over computers en ook heel grappig.
Arno: is ook aardig.
Habiba: is echt heel grappig en zij helpt me ook een beetje dialect praten.
Giovanni: is ook lief en grappig.
Wim: daar kan ik wel uren over praten. Hij maakt altijd mopjes en vertelt soms de gekste dingen waarvan ik soms denk dat ze echt zijn.
Met de klas hebben we al heel veel meegemaakt. Het is hier echt super tof! Jammer dat ik volgend jaar weg moet want anders zou ik voor altijd naar deze school willen komen.

Joëlle
klas 6