dinsdag 19 oktober 2010

Mijn talent

Ik heb het over talent omdat ik er zo veel van hou. Mijn grootste talent is tekenen. Als ik 2 jaar was, kwam mijn zus van school en ze moest haar huiswerk maken. Als ze haar boeken uitgehaalde, dan pakte ik mijn boek en een potlood en begon opeens te tekenen. Ik tekende een meisje. Toch was het nog niet helemaal goed maar ik kon het al tekenen. Als ik dan de ganse tijd aan het tekenen was, kon ik zelfs al een paard tekenen maar het was ook nog niet helemaal goed maar ik kon het ook al tekenen. Ik had mijn talent gevonden .
Als ik dan in de kleuterklas zat dan zeiden ze dat ik het mooist kon tekenen en knutselen maar ik vond dat iedereen mooi kon tekenen en knutselen want ik was niet zo iemand.
Maar toch was ik er blij mee met mijn talent. Nu heb ik het nog altijd en nu kan ik al heel mooi schilderen. Ik had al een mooie bloemen getekend met zoveel verschillende kleurtjes er in, net een echt kunstwerk. En ik ben zo blij dat ik dat ene talent gekregen heb want ik wilde het ook en ik zeg altijd gelukkig dat ik dit talent gekregen heb en ik zal het natuurlijk voor altijd hebben. Gelukkig maar.

Habiba
klas 5