zaterdag 1 mei 2010

Liefde voor muziek

Ik hou veel van instrumenten. Ik ben blij met mijn keuze voor dwarsfluit. Toen ik moest kiezen welk instrument ik wou spelen twijfelde ik tussen viool, klarinet of dwarsfluit. Ik denk dat ik liever piano had gespeeld maar ik vind het wel jammer dat we daar geen plaats voor hebben in ons huis. Je zou kunnen denken koop gewoon een synthesizer. Maar in de muziekschool hebben ze liever dat je thuis een gewone piano hebt. Eigenlijk zou ik later als ik groot ben en dat dan nog wil piano leren. Ik speel heel graag dwarsfluit en merk ook dat als ik viool zou gekozen hebben dat ik veel meer zou moeten oefenen. Nu moet ik ook veel oefenen maar het lijkt me veel moeilijker om viool te spelen. Later wil ik heel graag net zo goed kunnen spelen als mijn tante. Gelukkig zit mijn fluit me niet dwars!!!

Sara-Lisa
klas 5