zaterdag 11 juni 2022

Paardenvreugd

Mijn papa zijn vriend is sinds kort samen met een meisje die in onze straat woont.
 
Zij heeft 1 hengst, 1 merrie, en 2 shetlanders. Bij haar huis staan er ook nog twee andere paarden maar die zijn niet van haar. Af en toe gaan mijn zus en ik helpen met de stallen uitmesten, strooi bij smijten, de paarden buiten zetten, en eten geven. Volgend weekend mogen mijn zus en ik ook eens rijden. Ik denk dat ik er gewoon ga afvallen maar goed. 
Dit weekend gaan zij twee op vakantie dus mijn zus en ik mogen alles alleen doen. Dat vind ik wel nog leuk.  
Want vroeger had ik niet echt iets met paarden. Maar nu dat ik erbij kom vind ik het wel leuk en de dingen die Wim over paarden vertelt maakt het nog leuker.  Binnenkort gaan zij twee ook verhuizen maar dan wonen ze nog steeds dichtbij.  

Milan
klas 5