zaterdag 11 juni 2022

Avonturendag

Ik ben in de vakantie gaan boogschieten en een high adventure gaan doen. We hebben eerst het boogschieten gedaan. Dat was heel leuk. Ik heb 2 keer in het midden geschoten. Ik was de enige die links was dus ik moest een andere pijl en boog gebruiken. Dus ik moest het omgekeerde van de lesgever doen. Je moet je 3 vingers onder de pijl houden. Je rechteroog toe doen (voor de rechtse je linkeroog toe doen) en dan de pijl naar je oog brengen en dan loslaten. We moesten ook 2 opdrachten doen. Eerst een ballon aan de roos hangen en hem dan proberen te laten ontploffen. Dat is mij niet gelukt maar mijn papa wel. En dan moest je de ballon van de andere laten ontploffen. Daarna hebben we de high adventure gedaan. Dat was heel leuk. Eerst hebben we naar boven geklommen en dan hebben we ons vastgemaakt. En zijn we begonnen. Eerst moesten we over een put springen. En dan moest je over een balk lopen en over nog een balk die een beetje draaide. Toen moest je over een touw lopen. Daarna moest je op een klimrek en op het einde van klimrek kon je niet verder naar beneden en ik kon niet op het platform. Dus heb ik moeten springen en ik heb het gehaald. Toen heb ik alles terug opnieuw gedaan en mijn zus en mijn papa hebben dat ook opnieuw gedaan. Met blinddoek. 2 keer. Dat was zeer cool. We zaten 10 meter hoog. 

Jorre klas 5