zondag 16 januari 2022

6de leerjaar

Ik zit nu al eventjes in het 6de leerjaar en het is al bijna tijd om naar het middelbaar te gaan. Ik weet nog niet zo goed wat ik wil doen als richting in het middelbaar. Maar we zijn daar nog niet.   Ik vind het 6de leerjaar leuk omdat we liedjes spelen met Wim en we knutselen ook veel.   In het 6de mag redelijk veel zoals muziek luisteren of binnen blijven tijden de speeltijd maar als je over de grens gaat, dan mag niet zoveel meer.   Ik ben de enige jongen in heel de klas dat is niet zo leuk maar ik kan er wel mee leven.   We hebben ondertussen ook al veel liedjes geleerd. Ik heb ook al eens op de banjo-gitaar mogen spelen en ook al op de fendergitaar en nu een gitaar op mijn maat. Ik ben er zeer voorzichtig mee want het is de gitaar van Wim zijn zoon. De gitaar die ik nu speel is een 3 kwart, perfect op mij maat.   Binnenkort gaan we ook eens gaan kijken naar de gitaar winkel in Roeselare voor een 3 kwart. Ik kan niet wachten. Ik ben ook heel blij dat Wim een gitaar op mijn maat heeft gevonden. Bedankt Wim!

Vander
klas 6