zondag 12 december 2021

Mijn huis

Dus een paar jaar geleden gingen we mijn huis bouwen hier in Dudzele en het duurde een jaar of 1 of 2 jaar duurde he en uit eindelijk kwamen we op een heel mooi huis met drie slaapkamers 1 badkamer beneden een berging 1 toileboven op eerste verdiep en 1 op hetGelijksvloer en we hebben dan het. zolder waar ik slaap en dat word nog heel veel bijgebouwd aan me gaming setup en ik heb dan nog een zolder boven aan het dak juist daar onder is er nog plaats voor spullen zoals de neppe kerst boom de ballen van de kerstboom en de lichtjes en de kussen voor buiten en nog zo veel meer en buiten krijgen we nog een soort afdak voor in de winter voor me mama en me plus papa en ook voor de hond zijn we de tuin aan het maken met gras en dan kan hij weer zijn gang gaan buiten want nu mag hij nog niet naar de tuin omdat het gras nog aan het groeien is en als het twee keer gemaaid is dan mogen de hekkens weg  

Mattis
klas 5