maandag 6 december 2021

Kerstmis

Ik vind kerstmis erg leuk omdat er pakjes onder de kerstboom liggen en ook om de kerstboom te versieren. Het is nu al bijna kerst maar eerst moet de Sint komen.  Ik vind het ook heel erg leuk op kerst als het zou sneeuwen. Je kan van alles doen met de sneeuw je kan een kerstman bouwen en sneeuwballen gevecht doen en nog veel leuke dingen.   

Het is ook heel gezellig en er staat bij ons al een kerstboom op het marktplein van Zeebrugge.  Wij gaan ook dit weekend onze kerstboom al zetten daar heb ik heel veel zin in.  Er zijn ook heel veel lichtjes in de straten van Zeebrugge. Tijdens de dag is het niet zo mooi omdat er licht is maar als het avond is, is het heel gezellig en dan gaan de lichtjes van de kerstboom ook aan.  
Hier in de 
Bijenkorf hebben we ook al heel veel versiering in de klas van Wim. We zijn al begonnen met de versiering voor Sinterklaas. We hebben al ondertussen de kerstboom gezet in de klas van Wim. We hebben al sterren uit stokken van de weide met touw gemaakt, we hebben al kartonnen huisjes gemaakt met verf en je mocht de huisjes ook versieren en we hebben ook al een luciferdoosje versierd met glitters en sterren en stof en nog veel meer. 
 
Ik vind het erg leuk om te knutselen omdat je dan niet moet werken en omdat Wim altijd leuke ideeën heeft. Hopelijk maken we nog kerstdingen dat zou heel leuk zijn.  
Ik heb ook heel veel zin om mij eigen huis te versieren. In de klas van Wim leren we ook heel veel kerstliedjes. We hebben ondertussen al 1 liedje, kerst met een boompje en daaronder cadeautjes. Waarschijnlijk leren we nog veel meer kerstliedjes, daar heb ik heel veel zin in.  Dan zullen we voor kerst waarschijnlijk ook een kerstliedje voor de school op het forum spelen. 

Vander
klas 6