zondag 3 oktober 2021

Lego


Ik spaar Lego al heel lang. 
Van mijn 1 jaar speel ik al met Duplo tot ik 5 was. 
Ik kreeg een witte trein van Lego als eerst toen was ik 5 jaar was.  Nu heb ik 35 tot 40 lego sets voornamelijk Lego city maar ook Lego classic, hidden side, technic, creator 3in1 en ninjago. 
Mijn grootste set is de graafmachine en heeft 3929 onderdelen. Hij is 41 cm hoog,72 cm lang en 29 cm breed. 
Er is ook een andere vorm die is 21 cm hoog ,88 cm lang en 21 cm breed. Ook een autootje zit erbijdie is 10 cm hoog 19 cm lang en 10 cm breed. 

Van auto’s tot helikopters en van huizen tot brandweervliegtuigen. Ja, zelfs Lego sets die ik kan besturen met mijn tablet, en een Lego boost robot waar je 5 verschillende dingen mee kan maken. 

Ik heb ook een set van star wars waar je 3 verschillende robots mee kan maken. 

Er bestaat ook Lego Mario, dat heb je vast wel eens in een reclamefilmpje gezien. 

Ondertussen heb ik al 160 mannetjes. Eentje ervan is in het goud. 

Ik heb veel Lego maar het meeste is nog altijd van de brandweer.


Seb
klas 5