donderdag 14 oktober 2021

Brandwonde

Begin augustus 2021 ben ik met mijn papa en onze hond Stiorra gaan wandelen.  Ik had de leiband van 10 meter vast, onze hond liep naar een kat, maar mijn papa en ik zagen de kat niet. Dus ze liep naar de kat. Dleiband schoof bijna 10 meter door mijn linkerhand, maar ik bleef de leiband vasthouden, ik keek toen naar mijn linkerhand en toen zag ik dat bijna al mijn vingers van mijn linkerhand openlagen. Het deed super veel pijn. Dus dan zijn we naar het dichtstbijzijnde huis geweest, voor te vragen als ik mijn hand een mocht wassen. Ze zeiden dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde te gaan.   Maar we zijn dan toch naar het ziekenhuis geweest. Daar heb ik mijn hand bijna 30 minuten onder de kraan gehouden. En dan hebben ze mijn hand verzorgd. En ze zeiden dat ik eens naar het brandwondencentrum in Gent moest gaan, maar ondertussen moest er elke dag een thuisverpleger komen om het de wonde te verzorgen. Maadus we zijn dan na 2 weken naar het brandwondencentrum in Gent geweest. Daar zeiden ze dat het een 2de graad brandwonde was, en dan zijn we nog 4 keer naar het brandwondencentrum in Gent geweest. Dan hebben ze beslist dat ik een soort siliconevormpje over mijn wijsvinger moest dragen, maar dat is te klein dus moet ik binnen een paar weken terug naar Gent.  


Hart
klas 6