zaterdag 23 januari 2021

Gescheiden

Mijn mama en papa zijn al een tijdje gescheiden.

Ik dacht dat het nooit ging gebeuren maar toch was het zo. Ik was voor school aan mijn project aan het werken met mijn zus en plots kwamen mijn mama en papa naar beneden en hebben ze beslist om te scheiden. Ik was heel boos en verdrietig. Ik was heel hard aan het wenen en mijn zus ook. Dan heb ik bijna 3 nachten liggen wenen. 

Mijn mama keek dan om iets te huren en dan hebben we iets gevonden. Het was een appartementje. Het is heel gezelig. Eerst was het een beetje wennen. 

Het is week week, een week bij mijn papa en een week bij mijn mama. Ik vond het wel raar toen ik bij mijn papa was zonder mijn mama. Ik miste mijn mama wel een beetje maar nu niet meer. Ik ben nu weer al aan het wennen. Ik voel me nu al veel beter.

Louise
klas 6