zondag 24 juni 2018

Einde van het schooljaar

Het jaar is bijna gedaan. Dat vind ik heel jammer, want het is hier echt superleuk. Er is echt veel gebeurd dit jaar zoals dat ik van school veranderd ben. Ik ben hier nu echt veel gelukkiger en dit is de eerste keer dat ik het ook jammer vind dat het jaar voorbij is. Dat had ik niet op mijn vorige school. Ik ben heel dankbaar dat iedereen mij zo goed ontvangen heeft en dat ik me nu helemaal goed voel in deze groep. Het is wel heel jammer dat het 6de weggaat, ik ga ze echt missen. Het is hier veel leuker dan op mijn vorige school want iedereen is hier bevriend met iedereen en dat vind ik veel leuker dan kliekjes en pestkoppen.
Ik heb al heel veel geleerd op het vlak van werken. Pakketwerk vind ik veel leuker en makkelijker omdat je op verschillende momenten aan verschillende dingen kan werken. Kort samengevat: ik ben heel blij en gelukkig hier en ik vind het jammer dat het vakantie is.

Louise
klas 5