zondag 24 juni 2018

De Maricolen

Ik ga naar het middelbaar. Ik ga jullie allemaal missen. Maar het is wel leuk om nieuwe vrienden te maken en nieuwe meesters of juffrouwen te leren kennen. Nieuwe lessen en nieuwe leerstof. Ik kijk er echt al naar uit om naar het tweede middelbaar te gaan, dan mag je eindelijk je richting kiezen. Er zijn echt veel keuzes en ik ga voor haartooi en kunst. Ik hou echt veel van tekenen. Ik heb me onlangs nog ingeschreven. Sarah-Jane zit ook in de Maricolen, dat wordt echt wel leuk. Ik moet wel nog de boeken bestellen. Ja, je moet ze bestellen. Sommige krijgen het gewoon op school, wel wij niet. En we krijgen een kaart waar onze ouders wat geld moet op zetten zodat je eten kan kopen in de refter. Die kaart moet je ook nog gebruiken voor als je te laat komt. Dan scant dat apparaat de kaart. In de refter eten de warm eters en boterhameters apart. Dat is ook bij de speelplaats, het eerste middelbaar en het tweede middelbaar zitten samen op de speelplaats. Ik heb er zin in.

Bauke
klas 5