zondag 24 juni 2018

De laatste dagen

Het is vandaag Maandag de 18de juni, de school is bijna gedaan... aan de ene kant vind ik het heel erg jammer maar aan de andere kant vind ik het wel leuk en heb ik zin in de vakantie. Want we gaan ook op reis. Maar toch ga ik iedereen missen. Ik heb super veel zin in Merkenveld en in de musical ook natuurlijk! Maar ik heb eigenlijk ook zin in de 'Wall of Fame'. Zo de laatste keer samen met iedereen op een open forum.
We hebben met de klas zoveel leuke tijden gehad maar ook sommige tijden waren wat moeilijker. Maar ja, ik denk dat dat misschien wel nodig is om een sterke band te hebben met elkaar.
Ik heb alleszins echt de leukste klas gehad van de wereld en bovendien de beste meester van de hele wereld!!!!!!
Maar ik wil gewoon zeggen ik ga jullie allemaal missen.

Ana-Lou
klas 5