dinsdag 13 maart 2018

Herneming musical Peter Pan

Toen de musical gedaan was was ik super verdrietig omdat ik het zo leuk vond om er in te spelen. Ik speelde Wendy en het was zo leuk om haar te spelen. Wendy is ook een stukje van mij geworden en ik moest een beetje afscheid van haar nemen. Als ik mijn naam op een dictee moet schrijven of zo schrijf ik altijd Wendy.
Niemand wil echt dat het gedaan is maar we moesten ons er bij neerleggen. Maar op een ochtend in de praatronde vroeg Wim, onze meester, of we zin hadden om de musical nog een keer te spelen. We waren allemaal super enthousiast maar dan bleek het dat de zaal waar we de musical in spelen niet beschikbaar was. Dat was echt niet leuk. Maar het schoolteam gaf niet op en nu hebben we een zaal in Varsenare.
Ik heb er super veel zin in JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Noa
klas 6