zondag 17 december 2017

Verhuizen

Ik denk dat iedereen wel weet wat verhuizen is. Je moet alles meesleuren, je raakt dingen kwijt en zo kan je verder gaan met nadelen. Maar je hebt ook veel voordelen zoals, al je je niet goed in je vel voelt dan is het wel eens goed om een nieuwe leven te starten (ik voel me gelukkig goed in mijn vel).
Maar het kost ook weer veel geld een nieuwe huis betalen. Dat hebben wij nu, wij hebben ons droomhuis gevonden. Wij willen dat huis heel graag maar het kost echt heel veel! Dus we moeten sparen. Dat huis is echt het perfecte huis voor ons met 5 of 6 weides en 14 stallen, 1 piste en we gaan van daar nog pony's overkopen. Want daar gaat dat, je mag ze overkopen. Ook met supergrote kamers en 5 baden en douche en toiletten en een praktijk voor mijn mama. Als er mensen zijn die geen genoeg geld een huis vinden met stallen voor hun paarden, kunnen zij een appartementje huren met zoveel stallen als ze willen met een keuken en alles er bij en ze slapen boven de stallen. Heel het domein is 5 keer zo groot als ons huis nu, dus echt supergroot (ik leg nog veel in de praatronde uit).

Nanou
klas 5