zondag 16 oktober 2011

Muziek

Er zijn veel instrumenten waar je muziek mee kan maken zoals de gitaar, fluit, bas, saxofoon, keyboard, ukelele, trompet, triangel, trommel, accordeon ... Ik vind muziek leuk omdat je er allerlei liedjes mee kan maken. Ik oefen nu ukelele, dat is kleiner maat van een gewone gitaar. Ik hoop dat ik goed ukelele kan spelen want het is leuk om met muziek te werken. De laatste twee blokjes van de dag is het meestal muziek, iedereen speelt een instrument. We zijn begonnen aan Class of Rock 2! Giovanni speelt ukelele samen met Ward en mij, de bas speelt Arno, Habiba keyboard, Jonas slagwerk en James gitaar. In onze klas wordt er veel muziek gespeeld. Op vrijdag in het forum wordt er meestal gezongen en iets met muziek gemaakt. En ook op ons toneel achter een doek stonden veel instrumenten.

Ziggy
klas 5