zondag 16 oktober 2011

Explo

Het is bijna explo, en iedereen heeft er natuurlijk zin in…denk ik. Explo is eigenlijk heel leuk, we sporten veel en het is gezond. Ik ben altijd zo benieuwd wat voor activiteiten we gaan doen.
Soms kan ik gewoon niet kiezen wat ik ga doen, het is allemaal gewoon zo leuk! Vroeger had ik schaatsen gedaan, en dat was echt. Ik kwam terug en ik was zo opgewonden! Ik wou het gewoon elke dag doen, nog een keer, nog een keer, en nog een keer! Dat was het leukste dat ik had gedaan. Ook had ik paardrijden gedaan,dat was pas supertof. Maar ook wel grappig , het was in het 1ste leerjaar dat ik dit deed en ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Het paard liep heel de tijd maar naar links en naar rechts en naar links, ik kon het gewoon niet controleren, dat was een grappig moment. Ik ben echt blij dat ik het voor mijn laatste jaar het weer kan doen , maar dan voor de laatste keer,het is echt leuk. Ik kan er sporten, spelen, en ik word zelfs nog blij, het is gewoon een moment van …… EXPLO! Met heel de school leuke activiteiten doen, allemaal tezamen, en iedereen heeft een lach op zijn gezicht. Voor mij is en de rest van het zesde is het natuurlijk de laatste keer, wat echt spijtig is, ik wou dat er niet maar zes jaren waren maar 10! Dan konden we het tenminste nog vier keren doen. Maar je moet het eigenlijk niet met de school doen, je kan het wel alleen doen maar dan is het net zo eenzaam, en dan ken je niemand. Of kan je met niemand praten, je kan natuurlijk ook wel met je familie gaan hé, maar dat is niet nodig, we hadden toch al zo leuke jaren met de school gehad en dat is ook wel genoeg, dit is mijn laatste keer, wat ik niet zal vergeten.

Habiba
klas 6