zondag 16 oktober 2011

Computers

Computers zijn cool. Je kan er bijna alles mee. Je kan er spelletjes op spelen. Je hebt ook facebook. Zo kan je kijken wat mensen zeggen. Dat is nog leuk want zo kun je ook mensen leren kennen. Je hebt ook Windows live messenger. Ik noem het ook MSN, da’s een afkorting. Zo kan je chatten met vrienden. Ik chat altijd met Livio, Arno, Ziggy en Lisa dat zijn vrienden van me. Ze zijn leuk om als vriend te hebben. Je hebt ook nog Google. Zo kun je alles opzoeken wat je wilt. Je kan zelfs ukelele chords opzoeken. Ik doe dat soms. Of soms zoek ik ook liedjes voor de ukelele. Dat zijn leuke liedjes zoals “You are my sunshine”. Dat is een leuke. Je kan ook op Word, dat is waar ik mijn blogs mee schrijf. Dat is een goed programma. Je hebt ook PowerPoint. Zo kun je projecten maken. Ik ben aan een project bezig over computers. Ja mensen, de computer dat was een goeie uitvinding.

Giovanni
klas 6