woensdag 26 januari 2011

Aanslag in Moskou

De aanslag vond ik erg want er zijn veel doden gevallen. Er zijn 33 doden. Ik zou willen weten wie het heeft gedaan want wie doet dat nu? Ik dacht ook dat er iemand speciaal bijzat. Ik heb dat een keer gehoord op de radio. Toen ik het hoorde zei ik wauw. Ik wil dat hij de doodstraf krijgt. Ik zou mezelf voor al die mensen gegeven hebben want het waren onschuldige mensen. Ik wou gewoon dat de wereld in vrede kon leven dan zou dat niet gebeurd zijn. Ik hoop dat dat nooit meer gebeurt. De brandweer en de politie is gekomen en de ambulance voor de zwaar gewonden. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt want ik wil dat nooit meer horen. Wanneer zou zij dat gedaan hebben zo ik dacht ook. En dat het een vrouw was. Ze dachten ook aan terroristen, maar welke terroristen?

Giovanni
klas 5