donderdag 30 december 2010

Over mezelf

Ik kan wel soms lastig zijn en veel babbelen maar dat maakt me net toffer. Ik vind dat ik niet te veel babbel. Het is eigenlijk zo als ik begin te praten, begin ik te veel te vragen en antwoorden en babbel ik zonder ik het weet en daarom vinden ze me een bebbelkous of babbelette zoals Wim altijd zegt. Maar ik vind het grappig. Daar heb ik niks tegen. Eigenlijk kan ik wel lastig zijn. Bij mij in mijn hoofd zegt het hetzelfde … Ik ben lastig en als ik het van mezelf vind mag iedereen het ook zeggen, gelijk wie, zelfs de paus ook al versta ik hem niet, en de Kerstman. De echte waarheid vind ik dat het toch niet zo is. Ik ben een flink, tof meisje en ik ben een echt meisje. Ik vind tekenen leuk en schilderen, knutselen en zingen. Ik vind de klas tof en iedereen in de klas.

Habiba
klas 5