donderdag 30 december 2010

Mijn leven

Mijn leven is hard want ik moet altijd huiswerk doen en dat is moeilijk. Want je hebt wiskunde en taal. Ik werk niet veel in de klas want dan gaat het niet. Ik word veel te veel lastig gevallen. Thuis werk ik op mijn gemak want dan heb ik tijd. In klas word ik heel de tijd afgeleid. Zoals vandaag heb ik niet veel kunnen werken want ik was met van alles bezig. Op school hang ik een beetje de toerist uit. Mijn leraar zegt dat soms tegen mij en hij heeft gelijk. Maar ik probeer dat niet te doen. Dat lukt soms. Ik vind dat raar want ik denk te veel aan spelletjes en ik denk heel de tijd aan iets en dan dagdroom ik. Dan moet Wim zeggen dat ik iets moet doen maar dan word ik nog meer afgeleid. Maar ik vind het leuk op school en ik hoop dat er nog veel kinderen komen naar onze school.

Giovanni
klas 5