maandag 9 maart 2009

Turkije

Vorig jaar zijn we met de familie van papa zijn kant naar Turkije geweest. Het was echt een prachtige reis, maar in de door reis kregen we wel wat problemen. Mijn zus was namelijk haar paspoort kwijt. De nacht toen we vertrokken heeft mijn mama geen oog dicht gedaan. Mijn oma en opa wisten niet dat ze haar paspoort kwijt was, want anders zouden ze zich echt niet meer op hun gemak voelen! Ze zouden zich alleen nog maar zorgen maken. Bij de eerste halte was het een vriendelijke meneer en van hem mochten we door. En zo ging het alle haltes verder. Ofwel dachten ze dat het geen probleem ging zijn, of ze letten gewoon niet op. Alleen terug in België zei er een meneer dat het eigenlijk niet mag om zonder paspoort te rijden. In het hotel brachten we een super week door, er een mooi zwembad. Dus toen we in het hotel aankwamen gingen we zwemmen. Het hotel lag ook dicht bij een helderblauwe zee. Omdat de zee echt zo mooi was, namen we er dan ook een duikje in. Ik had echt het gevoel dat ik ging dood vriezen! De kamers waren ook prachtig! De bedden waren altijd goed opgemaakt. En we hadden echt een prachtig uitzicht van op het balkon. Je zag het zwembad en de prachtige zee. We deden echt van alles. Dicht bij het hotel was er een prachtig stadje. We zijn dan ook eens gaan shoppen. Ik kreeg twee prachtige T-shirts. Een met een pimpampoen en een met twee katjes er op. We deden ook nog een geweldige boottocht. We zagen allemaal vazen en andere dingen in het water liggen. Onze eindbestemming was een machtige waterval!!! Want machtig was hij! Ik weet niet meer zo heel zeker hoe groot hij was maar het was de moeite waard. Op de terugreis mocht ik eens aan het stuur staan en ik moet zeggen... ik ben een waardeloze stuurman. De boot ging van de ene kant naar de andere. Toen we weer aan land stonden was ik wel een beetje misselijk. Daarna zijn we nog even aan het zwembad gaan genieten in de zon.

Anne
klas 6