woensdag 4 maart 2009

Ik leef weer op volle kracht

Het was weer zaterdag. Het eerste weekend van het crossseizoen. Ik zag het weer helemaal zitten. Van papa en mama mocht ik naar jeugd 2 dat is een hogere groep dan dat ik vorig jaar had gereden. Ik was heel blij. Toen het zondag was stond ik daar. In de training moest ik ook met jeugd 3 rijden. Dat is een hele grote groep. Daar zit mijn broer Levi bij. En Levi is daar bij de kleintjes. Alvorens ik moest rijden en stond te wachten, had ik zenuwen, heel veel zenuwen. Ik stond daar tussen al die grote mannen en dat was ik niet gewoon. Dan was het zover. Ik moest rijden en had heel veel zenuwen. Ik reed en ik zag alle grote mannen passeren. Dat was een beetje eng. Het lag heel zwaar. Bij de grote mannen was dat een beetje makkelijker omdat zij grotere wielen hebben. Ik zat daar maar te rijden en te rijden. Terwijl de grote maar op hun gemak rijden. Dat vond ik niet zo eerlijk. Ik vond dat wel heel leuk dat ik tussen de grote mocht rijden omdat ik me dan heel groot voel. Het heeft me een vrolijk en leuk gevoel om weer te rijden. En dan wel nog bij de grote. Ik vind het ook zo heerlijk hoe dat de mensen supporteren. En vooral mijn ouders. Hoe dat ik zie dat zij supporteren. Dat doet mij al genoeg plezier. Ik ben weer heel blij dat de cross begonnen is. Ik zou graag eens heel de klas meenemen om het te laten zien. En je zult zien of merken als de cross terug in volle gang is dat ik een ander kind zal worden.

Joy
klas 5