maandag 28 april 2008

Beugelbekkies

Volgende week dinsdag krijg ik mijn beugel, een blokjes beugel. Voordat ik om mijn beugel mag gaan, moet ik twee tanden laten trekken bij de tandarts. Dat vind ik wel een beetje eng. Ik denk dat het zal pijn doen maar dat is niet zo,want ik heb als ik klein was ook al eens een tand laten trekken. Nu zeg ik altijd in mezelf dat het geen pijn doet. Als mijn tanden getrokken zijn moet ik om mijn beugel. Ik ben erg benieuwd, velen zeggen dat het pijn doet de eerste dagen, maar ik zal er wel aan wennen hoop ik. Ik zal mijn tanden ook heel anders moeten poetsen dan nu. Wat ik erg ga missen zijn snoepen want met een beugel mag dat niet, dat vind ik toch een beetje jammer. Maar het moet nu eenmaal .Ik moet een beugel omdat mijn bovengebit te veel naar voor staat en ook omdat ik een beetje te weinig plaats heb in mijn mond. Ik ben wel blij dat er beugels bestaan want ik denk als er geen beugels zouden bestaan dat er nu heel veel mensen met scheve tanden liepen. Nina uit mijn klas heeft ook een beugel een buitenbeugel en Michelle heeft ook een soort blok in haar mond. Ik hoop dat mijn beugel goed zal helpen.

Lola
klas 6