dinsdag 29 april 2008

Alphen aan de Rijn

Ik was wel heel nieuwsgierig want ik was nog nooit in Archeon geweest.
Ik vroeg me af wat dat daar allemaal was. Maar toen ik het zag had ik er vlug zin in! Toen ik de hutjes zag waar de oermensen in woonden of leefden, leefde ik mij daar helemaal in. Het was heel interessant hoe mooi die mensen daar dingen kunnen maken of doen. Bijvoorbeeld vuur maken dat was heel leuk en het was heel anders dan dat we nu aan vuur komen. Ik weet niet hoe die holbewoners insecten konden eten en dan nog levende. En wij mochten ook eens levende meelwormen eten. Ik had er één geproefd maar vond het helemaaaaaal niet lekker!
Ook de Romeinen waren fantastisch leuk, mooie gladiatorengevechten. Het was precies echt. ‘s Avonds hebben we ook mooi kampvuur gehouden, dat was wel gezellig. Het was een toffe reis, een reis om nooit te vergeten!

Darcy
klas 6