dinsdag 25 september 2007

Over vreemde eenden

Toen ik voor het eerst naar "De Bijenkorf" kwam, zag het er mooi en leuk uit. Ik vond dat de praatronde leuk was, net zo fijn als het forum. Werken aan projecten doe ik graag en het is tof dat we vaak op de computer mogen opzoeken.
We mogen veel meer dingen dan op mijn vroegere school en er zijn meer leuke dingen op de speelplaats. Op mijn vorige school gingen we vaak zwemmen en was het leuk in de lessen zedenleer. Gelukkig is dat hier ook zo.
Het was niet zo gemakkelijk om te volgen, met zoveel nieuwe dingen. Vooral mij aanpassen vond ik in het begin moeilijk. Ik was nog wat verdrietig om mijn vriendjes uit Schellebelle te verlaten en ik kende niemand op de nieuwe school. Ik begon, in het 3e leerjaar, op "De Bijenkorf" na de krokusvakantie, zo midden in het schooljaar. Alle klasgenootjes kenden elkaar al, maar ik was een vreemde eend. Ik heb me al goed aangepast aan mijn nieuwe school en heb er veel vriendjes.
Vroeger ging ik met de schoolbus naar school. Nu neem ik mijn fiets en sta ik na 5 minuutjes al aan de schoolpoort.

Wesley
klas 5