woensdag 26 september 2007

De moeite!

Ik ben een nieuwe leerling in de basisschool “De Bijenkorf” in Dudzele.
Eigenlijk vind ik dat wel eens leuk, zo eens nieuw zijn want dan word je met open armen ontvangen en dan stellen ze vragen en dan ben ik blij dat ze geïnteresseerd zijn.
Het is een kleine school, maar het is er lekker gezellig.
Ik zit bij Wim. Het is een toffe meester omdat hij graag en veel muziek doet en hij is totaal niet streng!
Het zijn kleine klasjes, wij zijn met 13. Het was wel raar voor mij dat het kleine klasjes zijn en dat het vijfde en het zesde leerjaar tezamen zitten.
We leren dit jaar ook gitaar. Dat wordt leuk want ik heb dat nog nooit gedaan! Ik ben blij dat ik dat ga leren. We doen ook op het eind van het jaar een musical dat is superleuk omdat ik graag zing en graag toneel speel.
Ik vind de school superleuk omdat ze klein is en je maakt er rap vrienden. Zo, ik zou zeggen: “De Bijenkorf is de moeite!"

Darcy
klas 6