woensdag 26 september 2007

Anders

Mijn school is niet zoals de andere scholen.
In mijn school moet je niet achter de bankjes zitten. Als je naar het wc moet, moet je het gewoon zeggen. We zijn er volledig vrij !!!
Wij hebben in onze klas 2 lange rechte tafels en een ronde tafel.
We mogen zitten waar we willen. En als we iets niet begrijpen, mogen we het vragen aan Wim.
Elke ochtend mogen we iets vertellen in de praatronde. De praatronde is een plek met zetels, het is er heel gezellig. In de praatronde mag je alles vertellen zoals gebeurtenissen, wat je gisteren gedaan hebt ... en zo vertelt iedereen wat.
Wij hebben een hele grote speelplaats en als het mooi weer is, mogen we in de weide. Dat is een grote wei met 2 stukken bos, een groot stuk gras en een zandbak. In de weide bouwen we kampen, spelen we spelletjes en zo hebben wij weer een leuke speeltijd.
En nog zo iets anders ... Wim, mijn meester, mag je niet meester noemen dus noemen we hem maar gewoon Wim.
Naast onze klas waar we werken is een muziekklas. Daar leren we gitaar of xylofoon. Het is er echt tof maar spijtig dat ik niet vroeger in deze school zat en dat het nu mijn laatste jaartje is. Maar wat ik zeker weet, is dat ik deze school nooit zal vergeten.

Brecht
klas 6