zondag 18 april 2021

Op reis met oma en opa

Deze week zijn mijn broer en ik op reis geweest met oma en opa. We zijn naar de grens van België en Duitsland geweest. Voor dat we op reis gingen hebben we een zelftest gekocht. We waren alle twee negatief dus mochten we mee met oma en opa.  

Na een lange rit van vier uur in de camper kwamen we toe op een supermooie camping in de bergen. Als je naar beneden ging kwam je bij een groot bos. Daar hebben mijn broer en ik een skelet gevonden van een dier, maar we wisten niet van welk dier. We zijn veel gaan wandelen in de natuur en in de stad.  

We zijn ook naar een ruïne van een kasteel geweest. Het kasteel was gebouwd in de 11de eeuw en was heel oud en mooi. Mijn broer en ik konden daar ook heel goed freerunnen op het kasteel en in de stad. Vrijdag was het oma haar verjaardag en in de namiddag zijn we naar huis gegaan. Ik vond het heel leuk omdat ik nog eens weg mocht in coronatijden. 

Seth
klas 6