woensdag 14 mei 2014

Oma heeft kanker

Mijn oma heeft kanker die je niet kan genezen, ze is dus ongeneselijk ziek. Ze krijgt nu chemo. Chemo is een soort prik die soms helpt zodat de kanker verdwijnt. Ze is al heel veel ziek geweest in haar leven. Ze heeft vroeger nog kanker gehad in haar lies. Nu heeft ze ongeveer al vier jaar suikerziekte. En nu heeft ze ook nog kanker. Eerst zat de kanker in haar lies. En nu in heel haar lichaam. Bij sommige mensen kan de chemo hen genezen maar bij oma is dat niet het geval. Ze is echt heel ziek aan het worden. Ze zal haar verjaardag waarschijnlijk niet meer halen. Ik ben ook al een opa verloren aan kanker. Ik wil niet nog iemand anders verliezen want mijn andere oma ligt ook in het ziekenhuis maar ze heeft gelukkig geen kanker. Ik wil zo graag dat ze geneest.

Yara
klas 5