dinsdag 30 november 2010

Melk voor elk, maar niet voor mij

Ik ben allergisch aan koeienmelk. Ik moet bij veel dingen nadenken of er geen melk in zit. Dat was in het begin super vervelend. Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik nu weet dat ik er allergisch voor ben. Ik haat het dat ik het niet eerder wist.
Vroeger had ik altijd buikpijn. Acht jaar had ik buikpijn. We zijn naar heel veel dokters gegaan. De ene keer moest ik zonnebloempitten eten op mijn boterham de andere keer moest ik poeder oplossen in water en opdrinken en zo ging de zoektocht verder. Ik was het echt wel beu, het is zo lastig om altijd maar te zoeken naar een oplossing.
Nu weten we het en dat vind ik super maar nu moet ik wel opletten wat ik eet. Ik vind het stom dat je ergens allergisch voor kan zijn. Hopelijk gaat het ooit weg.

Sara-Lisa
klas 6