dinsdag 30 november 2010

Klassenwerk

Een blog schrijven moet met veel passie en emotie gebeuren want als je dat niet doet dan word je zoals mij. Ik heb dat probleem, ik doe dat gewoon niet graag want ik vind dat gewoon niet leuk. Ik doe liever project want dan moet je op internet en moet je dingen zoeken en zo. Ik doe ook graag taal en wiskunde en zingen. Ik doe ook graag TC-spelling want dan zit ik weer op internet. Je kan veel doen op Google en op Onlineklas. Je kan eigenlijk een beetje alles op internet. Ik doe ook graag Frans want je moet elke week je woordjes kennen. Maar bij mij lukt dat niet zo goed. Ik leer ze niet veel, maar nu ga ik ze veel leren want ik wil goede punten hebben op mijn rapport. Wim is een goede leraar want hij doet altijd leuke dingen met ons. We mogen ook soms schaken als we tijd hebben. Ik heb nooit tijd want ik werk te traag. Ik weet het maar ik word steeds afgeleid door iemand, soms door Wim, soms door Emil en dan moet ik huiswerk thuis doen want anders geraak ik niet af met mij week. Soms doen we ook muziek met heel de klas. We hebben ook turnen dat is altijd heel leuk.

Giovanni
klas 5