maandag 26 april 2010

Historisch openluchtmuseum Eindhoven

Wij waren met het 3de, 4de, 5de, en 6de naar Home. Het was daar heel tof, vooral met Oermoes. Het was heel grappig met hem. We konden groenten snijden, een soepje koken, hout hakken,
kano varen, touwtjes slaan en vuur maken in de Vroonhoeve. Het eten was heerlijk, ook de salade met de dressing. In de nacht was het aan het vriezen maar ik had geen koud. Er was ook een quiz en de MJ’s waren gewonnen. Het was ook grappig om het verhaal te lezen van Barbara. Ik moest me echt plat lachen, ik vond het super grappig. Kano varen vond ik het leukste. We hebben ook een offertoneeltje gespeeld. Giovanni kwam daar als een kip af en ik als poes, dat was grappig. Het was wel triestig dat wij weer weg moesten, dat vond ik niet leuk.

Habiba
klas 4