zondag 22 januari 2023

Met de tractor naar Frankrijk

In de vakantie ben ik naar Frankrijk geweest met de tractor voor aardappelen te halen. Het was met iemand die ik goed ken.  We zijn om 3 u. 30  's nachts vertrokken dat we s’ avonds op tijd thuis konden zijn, en om de files te vermijden. In het totaal zijn we 11 u. 30 min weg geweest.  

4 u. en 30 min door en 5 u. en 30 min terug. Na een tijdje werd ik er wel moe van maar we hebben alle twee dezelfde muziek smaak dus zo kon ik wel wakker blijven.  De boerderij waar we moesten zijn was in het dorp Ronssoy departement Aisne. Het was ook de eerste keer dat ik in Frankrijk was en dan direct ook met een tractor. In Frankrijk is het wel heel mooi. Want ze hebben daar heel grote velden, want in België is bijna alles volgebouwd.   

Milan
klas 6