maandag 19 december 2022

Opa helpen

Mijn papa is elektricien. Hij werkt zelfstandig. Wij hebben een  garage. Hij zet daar al zijn materiaal en zijn camionette in. Mijn opa helpt soms als papa het te druk heeft.  Als mijn opa in de garage zit dan help ik hem graag. Hij doet nog superveel voor mijn papa. Hij haalt kabels en lampen en brengt ze dan ook naar de werf. Als ik geen school heb dan mag ik overal mee met opa. Hij ruimt ook de garage op en dan pruts ik overal aan. Hij doet soms ook de depannages omdat mijn papa er dan eens geen tijd voor geeft. Als er geen werk is in de garage dan werkt hij soms in de tuin. Als ik thuis ben dan help ik ook in de tuin. Vorige week hadden we de haag gesnoeid. En dan mocht ik de takken op een hoop leggen. Ik vind het heel leuk om opa te helpen.

Corneel
klas 5