maandag 19 december 2022

Gezelligheid

Ik vond dat het in de tractor redelijk saai was. Dus ik vergeleek eens met een paar vrienden van mij.
Eerst zette ik twee rode fietslichten in de cabine,nu heb ik  zondag ledstrips gekregen  voor in de tractor te hangen.
Ik heb vorig jaar van Vander/Vannie een slinger gekregen  die heb ik aan de spiegel gehangen.
Dan heb ik  ook nog een geurtje gekocht en ik heb ook nog eentje gekregen van Warre.
Voor mijn verjaardag heb ik een nummerplaat gekregen met mijn naam erop.
Vorige week ben ik ook naar de Euroshop geweest, daar heb ik een vlaggetje gekocht van  King Of The World.   
Dan heb ik nog een zonnebril erin gehangen. Als ik rij leg ik er een matje in dan doe ik wel mijn schoenen uit. Ik wil dat de tractor altijd zo proper mogelijk is . Natuurlijk is dat niet altijd mogelijk bijvoorbeeld als ik aan het rijden ben is alles proper en als mijn papa of opa de tractor gebruikt  doen zij hun schoenen niet uit! Dus is mijn matje snel vuil.  

Milan
klas 6