maandag 7 november 2022

Naaien

Ik hou van naaien over laatst heb ik een naaimachine gekregen. Ik heb er al veel mee gedaan. Ik ben super blij. Mijn oma leert mij dit ze heeft me al getoond wat alles is. Sommige dingen zijn heel belangrijk en mag ik absoluut niet niet laten vallen! Het dicht maken vind ik het moeilijkst het op spannen is veel leuker! Er is een voetje waar je steeds op moet stampen dat voelt een beetje raar  Later als ik groot ben wil ik er mij beroep van maken mij ouders steunen mij willen een naai tafel kopen daar ben ik heel blij mee! Nu heb ik nog proeflapjes maar ik mag bijna echt naaien.  Op internet zeggen ze dat het de beste is om mee te starten daar ben ik zelf ook al achter ge komen. Ik moet zelf het stof niet bewegen dat doet de machine.  De naald is heel scherp. Daar mach je absoluut niet aan komen.  Ik ben echt super blij ik er zal een vervolg komen.  Maaike klas 5