maandag 7 november 2022

Het middelbaar

Ik heb een beetje zin in het middelbaar.  Ik twijfel nog tussen VTI  Brugge of een landbouwschool. We gaan wel naar enkele opendeurdagen gaan kijken want wie weet zijn er nog andere scholen die tof zijn. 

Ik vind het niet zo leuk dat de scholen wel iets verder gaan zijn dan nu, want met de bus is het maar 20 minuutjes naar Dudzele. De scholen beginnen ook vroeger dus wordt ook nog eens vroeg opstaan.  Ik hoop dat ik wel nog contact kan houden met de kinderen uit onze klas en dat ik wat   nieuwe vrienden leer kennen. 

Ik ga deze school wel missen want dit is een supertoffe school. Dit is ook de enige school waar ik ben geweest van peuter af.  We mogen binnen voetballen, praatronde, forum, we hebben een mooie speelweide. Ook leerde ik gitaar spelen en zo kan ik er nog een paar opnoemen.  Dat gaan we waarschijnlijk niet mogen in het middelbaar.  

Milan
klas 6