zondag 27 maart 2022

Stamina

Zaterdag ben ik met mijn mama en mijn pluspapa naar de opendeurdag geweest van Stamina de school, ze hadden daar een soort powerpoint gemaakt hoe de school in elkaar zit en zo, daarna mochten we in een paar klassen gaan kijken waar ze nog wat uitleg gaven. Ik wil graag naar Stamina omdat het niet zo ver is van mijn huis is, ik hoor er ook wel vaak dingen over. En toen ik in Stamina was voor de opendeurdag had ik er ook wel een goed gevoel over.
Maar nu terug over naar het middelbaar. Ik wil wel graag naar het middelbaar om wat meer vrienden te maken, maar het gaat wel wennen zijn om van de lagere school naar het middelbaar te gaan, ik heb soms wel een beetje stress om naar het middelbaar te gaan, maar het gaat denk ik wel goed gaan. Het is ook wel spannend omdat je de leerkrachten en de meeste leerlingen nog niet kent. Over iets meer dan 5 maanden moet ik al naar het middelbaar. 

Hartje
klas 6