zondag 27 maart 2022

Het middelbaar

Ik vind het superleuk dat ik naar het middelbaar ga. Daarbij is het ook nog eens spannend! Je gaat van de oudste leerlingen naar de jongste leerlingen. Ik ga naar Stamina en dat is super dicht bij mijn oma, ongeveer 300 m verder woont mijn oma. Dat komt goed van pas omdat mijn mama een theetuin gaat openen en ik dan woensdag kan gaan eten bij mijn oma. We gaan ook in de eerste maand met je leerhuis op reis. Een leerhuis is een grote groep van de helft van de kinderen die toegelaten zijn. Er zijn 90 leerlingen toegelaten, dus een leerhuis bestaat uit 45 kinderen. Ik vind het ook best wel jammer om naar het middelbaar te gaan omdat je dan 6 jaar in je lagere school hebt gezeten en dan ga je naar een andere school, andere gewoontes enzoverder. Maar daar denken we nu niet aan. 

Elena D.
klas 6