maandag 13 september 2021

Dierengevangenschap

Mijn mening over dierengevangenschap is, ik vind het mooi om naar te kijken omdat sommige dieren kan je niet zien van dicht bij bijvoorbeeld een tijger en nog andere dieren maar ik vind dat ze wel hun eigen vrijheid nodig hebben. De dolfijnen in Boudewijn Seapark. Ivind dat die dolfijnen wel vrijgelaten moeten worden omdat ze hun eigen vrijheid mogen hebben en omdat ze trainen die dolfijnen om truckjes te doen en die dolfijnen kunnen niet meer in de vrije zee hun leven leiden. Maar dan vind ik het wel weer goed dat ze de koala's redden in de landen waar er dan bosbranden zijn. En de dieren zijn gewoon veel gelukkiger in de vrije zee en in de jungle. Ivind het dan ook weer goed dat Sealife in Blankenberge de zeehonden helpen als 
ze bijvoorbeeld in een net vast zitten en als ze dan weer gezond zijn laten ze de zeehonden weer vrijEn ik zelf heb ook al eens een zeehond gezien in de zee toen ik klein was en ik zat op de sup met mijn papa.  

Vander
klas 6